27 April 2010 - Hiss & Diss



1.  Stockholm!
 - helt klart. Det finns alltid något att göra där, och man har aldrig tråkigt när man är där ♥


2. Vampyrfilmer/vampyrserier.
 - Favoriterna är ju självklart Twilight/Buffy/Vampire diaries.
me love, me love.




3.  Ginatricot,Bikbok,HM och New yorker.
- Finns kläder för alla möjliga stilar.
Och nästan alltid fina kläder i alla storlekar
Och billigt, och värt pengarna är det.





1. kanal5 play
- Att det kostar pengar för att kolla på ett program man missat, helt sjukt


2.  Stökiga rum
-
Mitt rum är stökigt, och jag gillar det inte.
men jag orkar inte hålla det snyggt när jag inte trivs med färgen, och sånt.


3. Bilddagboken
-
jag går in på mitt konto 1/2 gånger om dagen för att kolla om någon skrivit något.
Jag tycker sidan har blivit konstig, och tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0