1 augusti 2010 - Det stinker från en pissoar och jag hör hur några pratar: "Jag älskar mitt meningslösa liv, Hur är ditt liv?" och nån svarar: "Jag är glad att bo i Stockholm"

Okej, nu är det såhär att jag åker till Stockholm imorgon bitti och blir kvar där tills på Onsdag.

jag åker med Pappa, lillebror och så kommer David följa med och bo på hotell.
jag kommer ha med mig datorn, för att kolla på film och grejer, Men kommer bara vara inne på den på kvällarna, sent antagligen.


Min favoritstad, Mitt favoritfolk = PERFEKT!



Kommentarer
Postat av: TimmeeyyKing - Roslagens Stolthet <3

Nämen Tjena :)

Hur är läget :)?

Nice blogg

2010-08-02 @ 23:08:19
URL: http://rafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0