4 december 2010 - Stop thinking, stop talking. Just stop and stare, and take a breath

det är som att försvinna in i någon annan värld.
en värd där allt annat är borta.
en värld där bara det fina finns.

Det är som att försöka skriva ner hur man känner när man blir så lycklig att man har lust att skrika så högt, så högt att rösten går sönder. Glädjerus

Jag intalar mig själv om att allt är verkligt. Att allt finns där, på riktigt.
jag skriker. jag skriker sådär som i metal videos. jag skriker rätt ut, rakt ut i luften, i hopp om att någon kanske hör. Ingen hör. Är dom döva, eller har dom kanske inga öron? eller är det jag som inte har någon röst? jag tänker. jag undrar.

Jag kommer fortsätta att intala mig själv om att det finns.
Att det är verklighet vi snackar om.



bild @ tumblr


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-04 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0