6e januari 2010 - På jajjahs jobb.

Sha :D

Har varit sjukt oaktiv här.
Men det har varit massa krångel och annat med den här dumma bloggen, Men det är snart fixat.
Håller även på med en ny header och  designen.

Ska även bättra mig på att skriva, Men alla ni jävlar som vet om bloggen och kollar, jag ser att ni läser, Kommentera för i helvete!

Det är som sagt bara några få, som är mina nära och kära, SOM JAG KÄNNER, som vet om min blogg.


Just nu sitter jag på Jajjahs jobb och bara chillar.
hon sitter och spelar vid sin dator, och jag sitter här vid min och skriver/spelar.
haha!, jävla datornördar är vi! :)

Uppkopplingen är usel här, men jag kunde logga in här iallafall.

senare idag kommer jag berätta två hemlisar (a)

smygbild

Haha, Jajjah vid datorn just nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0