BILDBOMB


Här är en av alla kvällarna, andra året på Rullsand.
Fy satan vad kul vi hade, nästan jämt.
Helt galet ju för fan. haha.

Jag saknar er






David,Frida och Maja, tror jag det va, som åkte och Fiskade.
Då tog Frida den här bilden :)

  

Midsommar 08(?)
Haha, det glömmer jag inte.
Mycket bråk, och HAHA.. en sak till som hände (a)

David,frida,jag,maja,henke,dennis,och ida.




Davids Konfirmation.
HAHA, kommer ihåg kortet någon läste upp inför alla, tror det va Fridas mamma.
När hon hade skrivit något om våra los angeles planer, haha.




Orkar inte vrida bilden (a)
MEN, Fridas 14års dag, haha.
sötplutt.




I sommar är det bara 1-2 eller kanske 3, människor jag faktiskt gillar som är kvar där.
Iih, jag längtar lite :)))

Kommentarer
Postat av: Anna

åh sommar.. <3

2010-01-25 @ 01:07:30
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: David

Gaaaah fulaste bilden på mej då ;)

2010-01-25 @ 18:37:28
Postat av: emmp

jag saknar dig

2010-01-27 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0