13 mars 2010 - Melodifestivalen,pan pizza, uppdate



Jag vaknade 15.00 idag, men har inte orkat skrivit förrän nu.
Jag är inte på sånt.. JÄTTE bra humör :)


Igår va jag ju som sagt med Jajjah, Sen åkte hon hem.
sen idag kom Emma över, så nu sitter hon bredvid och trycker i sig pan pizza, som jag med gjort (a)

Ska snart ner till Jajjahs jobb och prata med henne lite, sen efter det ska jag la vara med Emma igen, antar jag?
Får la se.

Eh.. Ikväll är det väll Melodifestivalen,final?
Om det är det så ska jag väll se det, Eric Saade borde vinna :D
   
                                                 

Em och jag nu, dryga..



                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0