8 Mars 2010 - Det här fick jag när jag fylldeeee


Jag vaknade ungefär nyss, jag va alltså hemma från skolan.
Igår på kvällen runt... 19.00, fick jag ont i huvudet,tappade rösten, och ögonen och näsan började rinna.
Så jag va hemma idag, eftersom jag inte mådde bra alls.

Igår på dagen va jag och firade min pappas bror som fyllde år, Sen va jag med Em.
Hmm.. sen hände nog inget mer..


Jag sitter och passar på att äta youghurt nu innan jag tappar smaken igen, haha.
Ska slå på en film, och fixa lite.



Det här fick jag när jag fyllde.

En tidning + tuggummin av Em.
Teckningar av min kusins barn.
hårsprej,deo + shampoo,Balsam av kusin och fru.
Piercingar av syster.
Pengar av Farbror och hans fru. Och av pappa.
Och av mormor. Och av mamma, Och av syster.



Just det ja, sen fick jag en liten present av min "special"lärare,
jag har ofta inga pennor, för dom tappar jag bort.
Så jag fick det här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0