4 mars 2010 - Uppdate!

Hejsan, Jag kom ungefär precis hem från stan.
Har varit på bio, såg "Fish tank", som jag tyckte va ganska bra, förutom att slutet va knas :p
Jag kom in till stan runt 17.00, gick omkring och spontan handlade lite saker som det kommer bild på, sen mötte jag upp Jajjah, så gick vi och hämtade ut biljetterna, sen gick vi till donken och hon svulla i sig mat, Men sen kom vi på att bion började 18.00, och inte 18.30. Så vi fick nästan springa för att hinna in på biografen!
Efter bion gick vi och träffade Erik,Emil,emils brud Julia, och någon annan nisse,  vi satt på donken och snackade lite, sen gick jag och Jajjah till tåg/bussen.

Helt okej-dag, tyckte det va lite eextra kul eftersom det va typ första gången jag va inne i stan med Jajjah... :p



 

När vi kom till bion klockan 17.58 ungefär, då va det helt tomt, så jag blev lite glad.
Men sen kom det 6 personer till, men det gick helt okej  ändå, för alla va tysta
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0