HISS OCH DISS; nr 3



1. uteserveringar!
- sjukt myspys att sitta i solen på en uteservering i det fina vädret.


2. Usa.
- allt verkar så m y c k e t häftigare där.
kläderna är snyggare, gatorna är coolare.
snyggare människor, också för den delen.


3. att göra om rummet och få inreda det.
- jag längtar.
Få det precis som jag vill ha, så jag trivs i rummet.




1. Folk som inte kan sätta i löshåret rätt.
- Det ser så jävla fult ut.
Samma sak om det är slitet, ÄCKLIGT!
om du inte kan sätta i det normalt, använd det inte.


2. Läxor, och att ligga efter i skolan.
-
ännu en sak om skolan, igen.
Visst, man kanske själv ställt till det.
Men fan va jobbigt det är.


3.  Att inte ha något att dissa.
- kommer inte på något mer.
Men jag känner att jag är tvungen att ha 3 punkter på varje :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0