16 november 2010 - Better last

Jo, Shafan!
Imorse gick jag upp, gjorde mig ordning och käkade frukost, och kollade på tv, sen stack jag iväg till skolan, och hade en lektion.

Efter den drog jag hem igen eftersom det va lunchrast, och då när jag skulle tillbaka till skolan började jag tveka, och ångest kom fram, och jag kände mig sur på allt, men jag höll ut och gick tillbaka till skolan och gick lektionerna som va kvar. Tur det! :)


Nu ligger jag i sängen och kollar på Ghost whisperer, och tar det lugnt.

Jag börjar nog bli riktigt dödssjuk, kanske någon riktigt exotisk sjukdom..
HAHA, nej men jag börjar känna mig lite dålig, jag fryser och är kall hela tiden, samtidigt jag har ont i magen lite då och då.
Men det blir nog bättre senare, eller?




Nu ska jag avsluta det här störda inlägget, h0h0.
Ska ta en kopp te nu, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0