8 oktober 2010 - For blue, blue skies.



Nu kommer ett inlägg om tankar, vilket jag skriver om, OM jag vill. För att det är min blogg.

Alla har väll saker som ligger på ytan och flyter, sånt man inte direkt skapar en diskussion och pratar om?
Det är olika varenda dag, olika känslor.

Och just idag, är det en dålig dag för mig. Känns lite värdelöst alltihop, för jag har inget att göra, som nästan vanligt.
Förut va allt mer.. jag vet inte.. Roligare? Eftersom jag hade nästan något att göra hela tiden, Och det fanns alltid folk där.  Kändes mer som om jag gjorde helt störda saker hela tiden och sket i vad följderna blev.

Jag är uttråkad SOM FAN. För att mina dagar och helger ser nästan likadana ut hela tiden, Och jag vet inte annars vad jag ska göra, för att kunna ändra på det?

Men egentligen, mest av allt så saknar jag er, så in i helvete mycket.
jag saknar tiderna vi hade och allt jävla stört vi gjorde.

jag saknar mig, och stunder och människor i mitt "gamla" liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0