24 september 2010 - Dont chaaaaaa



Kom hem från skolan för någon timme sedan. Och helt ärligt så är jag jätte nöjd med dagen, Kanske den bästa på länge. Och på toppen av allt så är det freeedag♥

Idag ska jag nog ner på affären, handla lite, sen senare ikvälll kolla lite film och bara dega, eller så kanske jag ringer hit en liten vän. Och sen kanske jag avslutar det hela med att gå ut och titta mig omkring i min lilla by jag bor i.

Imorgon ska jag kolla om någon vill åka med in till stan och kanske gå omkring lite, och kanske käka.
Eller så frågar jag pappa om vi kan åka in till gränby, hoho!  ... Får helt enkelt se.


Nu ska jag kolla om Thina är hemma och fråga om jag får låna mobilkabeln och överföra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0