28 september 2010- LITE FRÅGOR

Hur bor du:

En lagom stor villa 25 minuter från Uppsala, och 35 minuter från Gävle.

Brukar du komma i tid: Jag är helt kass på det, sista sekunden jämt!

Hur lång är du: 170 cm.

Kan du laga mat: Jajamen!

Har du någon fobi: småkryp, är det ända jag kommer på just nu!


Hade du en bra kväll igår: Nah, den va lite för tråkig.

Vilket är ditt senaste inköp: 1 linne, 1 t-shirt, 2 underklädsgrejer.

Din favoritdryck på morgonen:  te. Det är skönt att dricka på morgonen!


Var fick du dina senaste pengar ifrån: Barnbidraget eller vad fuck det heter.

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, bredvid.

Vad hade du sönder senast: ingen som helst aning.

Vem snackade du med senast: Pappa som svarade på "vad är det på tv?"

Alkoholhaltig favoritdricka: cider, Eller vodka med hallonsoda.


När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag kommer faktiskt inte ihåg..?

Saknar du någon just nu: Jaaaa-aa, helt stört hur mycket man kan sakna någon :(

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Gå framför mig, sakta, Eller säga spydiga saker/låta som en bitch.

Intressen: handla (när plånboken tillåter), Kolla på film, umgås med vänner ( och till en del familjen).

Senaste person du ringde: Pau, tror jag.

Vad drack du senast: vatten eller juice.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ungefär 2.

Använder du hudkräm: Jajamen. Varje kväll.

Attraheras du av män med skägg: fyfan va fult det är. Ser inte fint ut.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: njea..

Vilken låt lyssnade du senast på: "Teenage dream" - Av katy perry

Vad tycker du är äckligt: Människor som är ohygieniska och inte tar tag i det för att dom inte orkar, finnar, småkryp.

Har du pengar på mobilen: Ja


Vilken svordom använder du mest? Fan och jävlar, haha!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa, wuuhuu

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Haha ohja..

När var senast någon stötte på dig? HAHA, igår.

Vad åt du till middag senast? Kinamat, dvs Äggnudlar,kycklingspett och broccoli(?)

Äger du några popband t-shirts? Ja, hehe.

När flög du senast? Minns inte när det va. Men när jag bodde hos mamma.

Pratar du några andra språk? Engelska, tyska. Sen kan jag säga några få ord på Finska.
  

Har du gråtit offentligt? Ja, men det var länge sen

När sov du senast på golvet? igår.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungerar gör jag utan sömn, förutom att jag känner mig helt snurrig i skallen. Men för att känna mig utvilad = runt 11-12.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? säger inte mycket, är mest tyst.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja fan!

Tycker du om att krama folk? Jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0