27 februari 2011 - Just prayed to a God that I don't believe in

Jag slår vad om att några av er som läser undrar varför jag gjorde den hastiga bloggpausen. Det här inlägget blir väldigt impulsivt, har inte hunnit tänka igenom om jag borde ta upp det här eller inte. Oroar mig mest för att bli uppfattad på fel sätt.

Jag kan erkänna att jag inte mått bra
alls, och det säger jag inte för att låta som en attention whore, eller ett annat barn som skriker efter uppmärksamhet. Utan samma dag jag tog bloggpausen va samma dag jag kom hem från mötet på sjukhuset, och där fick jag det bekräftat att jag har en ätstörning, vilket tog emot ganska hårt att få höra bara sådär från någon, för jag menar, jag tycker inte det är SÅ illa som dom tycker att det är tydligen. Utan att.. bara få höra en sån grej. Så jag satt rent ut sagt med panik efter det. Men vi skulle börja med "lite" i taget (läs mycket). Men nu är jag ledig från skolan 1 vecka, för att börja komma in i riktiga matrutiner och sånt..


Att blogga varje dag just nu
, det är inte viktigt för fem öre just nu, bara en kul grej jag sysselsätter mig med när jag känner för och orkar. Mest som en rolig grej sådär. Haha

Vill inte gå in på detalj, mest för min egen skull.
För det finns vissa där ute som tar sånna här tillfällen i akt och utav någon konstig anledning vända detta till något dåligt och försöker få det emot mig. Eller ja, ge dumma kommentarer helt i onödan. Så därför väljer jag att hålla detta utanför min blogg i fortsättningen.

hoho :)




Kommentarer
Postat av: emmelie

pluttisen :(

2011-03-03 @ 17:14:06
URL: http://eemmpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0