4 februari 2011 - Sweethearts

Efter alldeles för lite sömn och en liten tupplur utslagen upp och ner i sängen, och efter ha ätit lite för mycket just vid tillfället, tänker jag bädda ner mig och bara chilla framför Nanny mcPhee filmen. Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp till ett sånt där fint väder man blir glad av, och sen tar jag antagligen tåget in till stan för att träna tidigt, och sen möta upp Pappa, och farbror med fru för att småhandla litegrann, och som vanligt när vi åker in med dom så avslutar man dagen på en speciell resturang.Det är faktiskt ganska kul, om man räknar bort några saker.. Men det blir nog bra! :)


Godnatt på er sötnötar♥


bild från 07 som jag nästan skäms för att lägga ut.
MEN sådär har iallafall jag sett ut en gång i tiden. lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0