7 februari 2011 - Sitter och bara degar just nu. igen.

Alltså herrejösses vad mätt jag är.
idag har jag ätit som en galning, havregrynsgröt med äpple på,3 mandariner och 1 kiwi,2 salladsskålar, kvarg och lite keso (med pyttelite havregryn i, eftersom jag ändrade mig i sista sekunden). Sprängdfylld typ.

Och
förutom att ha ätit har jag gått i skolan 2 timmar, kollat på tv, städat, varit ute och gått en snabbis, och sen somnade jag i ungefär 2 timmar, fint!

  
är det en pressande dag i skolan eftersom vi har nationella i ungefär 4 timmar på morgonen eller va det var. Sen efter skolan ska jag iväg och möta upp Frida för att träna lite hade vi tänkt. Får bli ett HÅRT pass, och jag ska inte glömma att ta några kort
 
Nu ska jag göra några situps och lite annat, sen sova så jag ät utvilad tills imorgon.

mirror to the world by ~theKika on deviantART
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0