14 februari 2011 - uttråkad till max.

1 – 3 sanningar om dig själv, som så många nog inte vet
 - jag älskar och städa/inreda. Därför längtar jag lite till att flytta hemifrån så jag får fixa och ha mig som jag vill. hihi
- det finns många bloggare jag ser upp till. Och skulle vilja byta liv med.
- folk ser mig som tyst/bitchig, vilket är en heelt fel bild av mig. Jag är tyst när jag är trött, annars älskar jag att prata. Och jag hatar att vara elak mot människor.

2 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Ssbsw är en bokstav ur varje namn jag har (förnamn, tilltalsnamn, efternamn).
3 – Vad heter dina allra bästa vänner?
Jag har ingen sån där "riktig" bästa vän, som man pratar med jämt om allt, ALLT. Men Mamma/pappa, min syster och Janina. tror jag.
4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort
gör allt som jag planerat i huvudet. T EX om jag sitter och kollar på tv och äter middag, så blir det reklam. Då bestämmer jag mig i huvudet att jag inte ska röra maten förrän tvprogrammet börjar igen. Alltså. ungefär sånna saker.
5 – En plats du aldrig kommer glömma
Rullsand, vårbytippen <3
6 – Favoritsuperhjälten och varför?
Batman, kärlek till honom liksom :)
7 – Den som har störst inverkan på dig.
Alltså, samhället har ju stor inverkan på mig.
8 – Mål på kort sikt för denna månad och varför?
hemlis.
9 – Något du är stolt över
att jag gjort framsteg i skolan. Från att knappt gå alls, till G i nästan alla ämnen.
10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen
alltså.. olika hela tiden faktiskt. Ibland vill jag bara ha tyst.
11 – En tid du saknar
sommaren 2007,2008 och 2009. Och idol 2008, + stockholms tiderna.
12 – Varför började du blogga?
För det är skönt att skriva av sig.
13 – Hur ser ditt hus ut?
vitt, brunt. ganska stökigt, tycker jag. Och typ.. helt okej.
14 – Vilka består din familj av?
Bor med Pappa och lillebror. Mamma bor i Ljusdal.
Storebror och storasyster bor i egna lägenheter.
15 – Sätt din iPod på shuffle – skriv de första 5 låtarna som spelas
Nej, jag orkar inte.
16 – Hur har du förändrats senaste året?
orkar inte räkna upp allt. hehe
17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
Kenza zouiten, hennes liv är sjukt intressant. Och hon är sjukt fin.
Stephanie radionova, hennes liv är också intressant som fan. Och hon bor asfint.
Paulina danielsson, intressant liv. Egen lägenhet.
Elinemelia, Hennes liv verkar också intressant.
18 – När du ligger på din dödsbädd och blickar tillbaka över ditt liv, vad vill du att du ska tänka då?
Att jag känner att jag räckt till. Och försökt uppleva dom saker jag ville.
19 – Smeknamn du har, och varför du har dom
Ina, sabbe. typ.
20 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut
Jag tar en dag i taget och försöker forma min framtid, sen hur den blir får vi se.
21 – Något som gör dig glad
Musik, filmer, vänner, familj oftast.
22 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra
ingen som helst aning.
23 – Något du längtar efter
våren, sommaren, konserter, sena sommarkvällar med grillning och fina vänner.
att åka utomlands, och... hemliga saker.
24 – Ett brev du fått
senaste från sjukhuset typ.
25 – Vad man hittar i din handväska
plånbok, tröja, penna, block. Och annat småskräp
26 – Din absolut favorittid på året
Vår och höst.
27 – Varför gör du det här jobbiga testet?
gillar frågor.och jag är uttråkad.
28 – Har du bra humor?
torrhumor typ. asrolig
29 – Vad har du lärt dig senaste månaden
eh... jag minns inte? xD
30 – Dina favoritlåtar
Jisus, massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0