10 juni 2011

Balen i Onsdags va helt okej kul faktiskt. Hade jag inte gått så hade jag ångrat mig jättejätte mycket. Alla va så himla sjukt fina och man blev typ glad av att se alla!
vi kom dit, fotograferades. Käkade. åt skagentoast till förrätt, någon biff,potatis och sallad till huvudrätt och vaniljpannacotta till dessert.
Och vi dansade, skrattade och bara.. ja. Ett minne för livet helt enkelt. Kvällen avslutades runt 01:00- Och när jag kom hem mötte jag upp Tomas, och vi somnade runt.. 02:15 kanske? Sen dagen efter va vi så trötta att vi skippade att gå till skolan. Men men..


Innan balen när vi skulle till slottet och fota :)


Emma finis


Bättre bild :)




Min fina klass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0