26 juni 2011 - Ångest

Jag orkar inte med mig själv just nu. Tankarna snurrar och ångesten tar typ över. jag har ätit middag och godis, och det är jag glad över? bara för att jag klarar det när tillfället väl kommer, men efter kommer ångesten och jag mår dåligt. jag kan inte låta bli att tänka "jag är ensam hemma, jag borde klara mig utan mat nu när jag väl kan, och gå ner lite till". Jag vet att det är fel, därför gör jag inte så. utan jag äter och drabbas av panik istället. fine, bättre. Men jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag blir rastlös, och får hjärtklappningar, och blir allmänt sur. Jag har tills på Onsdag på mig..... :/

Äh jag pallar inte. ska ut och gå med musik i öronen. Och sen ska jag dammsuga och börja skriva.
Hörs snart sötnosar♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0