Day two: nine things about yourself.

1 Jag är faktiskt lite både av en morgonmänniska och en nattmänniska.Förut kunde jag aldrig sova innan 01:00, nu är det skitlätt ibland. Och förut om någon sa "ställ klockan på 09:30" så skulle jag skratta åt dom. Nu behöver jag oftast inte ställa klockan alls eftersom jag vaknar av mig själv flera gånger under natten/morgonen.
2. Förut trodde jag till typ 96% säkert att jag inte gick att bli kär i.  HAHA. För att jag inte är den sortens tjej som killar blir kära i, och det tycker jag faktiskt fortfarande därför blir jag typ chockad när jag får höra "jag gillar dig" osv... Jag är mer killtjej, eller tjejkillig, skitsamma.
3 När jag va liten (typ 4-7 år) hade jag en kanin som hette Lady. hon va tuff och fin. och jag gillade henne sjukt mycket
4. Ibland när jag är uttråkad börjar jag städa utan att jag tänker på det. Utan jag kommer på mig själv i efterhand. Jag gillar att städa, blir glad över när man ser resultatet och sånt. Och ibland vill jag ha det "mysigt" i mitt rum. Så då städar jag och allt sånt där. (det här påminde mig om att jag nu vill städa :))
5. Hatar att lyssna på när folk andas när dom är täppt i näsan.
Det stör mig sååå jävla grovt. Alltså inte att dom är täppta, utan att dom måste ansträng sig för att andas och låter äckligt och ja.. usch.
6. Har väldigt svårt att ta emot komplimanger. Ingen aning om varför. Det bara är så. Tror oftast folk är oseriösa och driver när dom säger någon komplimang, trots att dom är seriösa.
7. Engelska är något jag gillar väldigt mycket. Min dator är inställd på engelska, min mobil är inställd på engelska. Och ja, ibland tänker jag till och med på engelska. haha!
8. Jag HATAR att köpa byxor. Inte nog med att jag är petig hur de ska sitta så tycker jag att det är sjukt jobbigt att prova tusen stycken innan man hittar de man vill ha.  
9. Älskar filmer och serier. Men brukar undvika ett braaaaa tag med att titta på det sista avsnittet vid någon serie jag fastnat för, bara för att det är så sorligt - oftast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0