31 mars 2011 - Start today. Nytt liv

Va hemma idag..igen, eftersom jag ska iväg på möte.
Det här funkar inte, det här va sista gången jag va hemma. Jag slutar förihelvete snart nian. Nu ska jag jobba som en galning och gå i skolan varenda jävla dag. Jag ska göra mina föräldrar stolta. det här ska funka. JAG SKA ha en framtid, så nu jävlar.  Jag ska gå varje dag i skolan, på varje lektion. Hela tiden.

Fredag: Prov - SO
Måndag:
Omprov - Biologi
Tisdag:
Omprov - Tyska
Onsdag:
Omprov - Fysik/kemi

Specialarbete - Teknik (lämna in inom 2 veckor)


Ska även prata med lärarna om hur jag kan höja betygen ytterligare.


Kommentarer
Postat av: emmy

Härligt att du tar dig i kragen! Jag vet att jag säkert låter som en gammal kärring nu eller nått, men det är fan värt att gå i skolan. Jag hoppa av gymnasiet, men nu har jag insett att man måste ha en utbildning för att kunna få ett jobb. Så, you go girl! :)

2011-03-31 @ 17:24:30
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0