29 mars 2011 - Gillar & gillar inte




Turkiet eller Grekland. Sen Tallin och London förhoppningsvis.
Åh. Underbart!

 
  


Dör lite på stan om jag ser någon med sjukt fint hår, och sen om dom har sjukt snygga kläder till så dör jag ännu mer.

 
kan lyssna på musik dag ut och dag in. Kommer i perioder jag lyssnar på bara ett visst band. Men jag gillar allt möjligt. allt från gamla låtar med The beatles till Screamo och RnB ♪♫♪



blir helt gråtfärdig när jag kollar igenom datorn eller så, och hittar gamla bilder som jag tagit tillsammans med någon gammal vän eller någon man inte har kontakt med längre. Fint att kunna titta och minnas tillbaka





Ena dagen strålande sol och 9-11+ grader till Snöslask och regn?!
ge oss vår och sommar någongång!


Känns som om jag ligger efter jätte mycket. Och allt känns stressande och pressande och blä.
Nej, ett långt jävla lov skulle sitta perfekt, men ändå inte. För jag kommer sakna min klass, och min skola.
helt ärligt..


Nickelodeon och Disney channel har blivit helt värdelösa!
Förut när jag va mindre va det sjukt bra program som exempel Rugrats, totally spies, Dennis, inspector gadget,hey Arnold.. osv.
Nu har dom tagit in dubbade bajsprogram som inte är tecknade ens
. Och HELT värdelösa. fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0