2 maj 2011 - valborgsbilder!

Ojoj, dålig uppdatering igen ser jag.

Valborg då, som sagt. Drog in till stan och vi stack till stadsparken och satte oss på bryggan där och drack lite, och småpratade och träffade folk. Ganska fint faktiskt. Sen mötte vi upp Mallan, och vi drog till Ekonomikumparken, och jag skojar inte. FYFAN hur det såg ut där. helvetes jävlar va med skräp. Och det va live DJ-musik där, så vi slog oss ner på gräsmattan och drack lite. Sen drog jag, Alexandra, Malin och Em upp och dansade. As kul! sen träffade vi några människor som vi satte oss med/hängde med. Schyssta va dom iallafall. Sen vet jag inte vad som hände med min kropp eller något, men jag vaknade upp på sjukhus. NICE VALBORG! eller inte...  eller jo, till en början :)

Jag ångrar mig iallafall eftersom jag inte ens gillar att dricka alkohol i vanliga fall? förstår inte hur jag tänkte  just i sekunden. Utan det är nu efter jag inser att jag borde tänkt om. suck.

Tack till Tomas, Emma, Alexandra, Mallan, och Scarlett för att ni fanns där genom hela kvällen och hjälpte mig. hehee.





En_chey_som_är_bortaaaa.
Körde på en ledig klädsel. Dvs svarta jeans, leopardtröja, och lillebrors Adidaströja ovanpå för att det va så kallt.


Alexandraaa :)


Tomas och Alexandra vid stadsparkens brygga. Fintsö!


Scarlett och Em vid Ekonomikumparken.


Mallan och Alexandra.


StekarN ;)


Mer bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0