7 maj 2011 - Bra lördag

Fan va arg jag blir. Jävla blogg.se!111
Hade nyss skrivit ett långt inlägg och så försvinner det bara?



Den här lördagen har hittils varit väldigt nice.

Imorse när jag vaknade så va det strålande sol ute och helt stört varmt. Så jag drack en smoothie och fixade mig lite, sen stack jag ut för att möta upp folket, och sen stack vi hem till Em och grillade, lyssnade på musik och bara tog det lugnt i solen.

Nu är jag hemma för att duscha, fixa mig och käka. Tänkte snart dra ut igen. Vad jag/vi ska göra får vi se.





Alexandraa :)




Teddy, Charlie (Tomas), och Andrew fick för sig att raka ena benet?
och det va Alexandra och Em som fick äran att göra det.


finte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0