13 maj 2011 - Gillar/gillar inte




* Longboards!
Okej, förut tyckte jag att det va så jävla fult och typ "hej-jag-kan-inte-åka-vanlig-skateboard-så-jag-åker-longboard-istället". Men det är så jävla kul! och snyggt med dessutom! jag ska ha en! 





* Smoothies på sommaren!
om man jämnför och dricker en smoothie på vintern, Och sen en på våren/sommaren.
Det är en STOR skillnad. Aja, det är iallafall en hiss.



* Färgglada naglar
Nu när sommaren är här blir man på bättre humör, och jag tycker faktiskt att naglar i en glad färg kan få det se fräshare, och så kan man matcha det med fina kläder. Hoho :)








* Copycats
Sånna finns det FULLT av i min skola. Oftast är det dom mindre (klasserna under oss) som gör likadant/skaffar det och det osvosvosv... HATAR DET! Skaffa er egna idéer / tips och sånt.

* Bantning.
Jag är helt emot bantning om man inte är extremt överviktig och att det är skadligt för hälsan.
tycker det är helt onödigt om man är lite kurvig. vad spelar det för roll?! Sluta banta!111
Vissa bantar för att "bli mer omtyckt" men det stämmer inte. Ni är omtyckta iallafall.
Ni anar inte hur mycket jag ångrar att jag började gå ner i vikt överhuvudtaget, eftersom hela jag förändrades!
Jag har hellre varit kvar som den jag va förut. Dessutom är A L L A fina på sitt sätt, spelar ingen roll om man är mullig,lång,kort,smal,brun,vit.. osv.. så sluta banta dumma ungar!


* Maj!
Visst, jag gillar månaden MAJ förövrigt. Men det är så himla mycket just nu.
Man är stressad och pressad för att man ska hinna fixa prov och sånt innan betygsättningen. Och man måste hinna fixa balklänning/skor, och avlsutningskläder och allt. Och sen till sist lämna sin skola och klass. *suck* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0