3 maj 2010 - ♪♫♪♪♫♪


Solen skiner för fulla muggar.
Och det är jätte varmt ute.
Så jävla bra!


jag kom precis hem ifrån skolan, Och jag ska alldeles strax käka bulgur, morötter och gurka!
kanske läsa något till det.


sticker jag in mot stan och handlar.
saker till rummet, skor kanske? och sen något annat till ansiktet.

tar med mig kameran.



Ett litet tips hörrni, smaka den här nya lokan.
Melon och typ papaya eller något.
Får ni se vad NI tycker om den.

Jag, jag hatar den. Fyfan.
Den smakar pencilin som jag fick ta när jag va liten mot öronen.




Kommentarer
Postat av: ella

Kolla in en av de bästa Scene Core bloggarna? :D



Bloggen drivs av den otroligt häftiga tjejen Moa Murderess! Hon har en av de bästa scene core bloggarna med bra uppdatering!



www.epcifaiil.blogg.se

2010-05-03 @ 15:12:39
Postat av: Sara

Hej :)

Fin blogg :D

Håller du med mig om hetingarna som jag har utsett på min blogg? Känner du igen dem? :) KRAM

2010-05-05 @ 20:09:00
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0