4 augusti 2011 - igår va jag på........



Drog in till Stockholm för att dra till Gröna lund med Familjen, och några familjer till.
Trodde det skulle suga, men det va helt okej. Jag sprang omkring och va allmänt cool med Becca, Fanny, Hanna, och lillebror + hans kompisar. 

Den nya karusellen, twister, den va ganska tråkig. Det va bara första backen som va kul. Och roligaste karusellen va som vanligt katapulten och extreme. Haha!

Ska dit snart igen med kompisar osv innan skolan börjar.


Becca och Fanny


Hanna


Lilla lillebror. haha söt.


Hans kompisar. Filip och viktor. Haha!


eh.. ah.


Becca och Fannys armar. dom sprang iväg och va borta ett tag.
Sen kom dom tillbaka med Mojjes autograf. HAHA. vem är ens mojje? :(



Avslutar med en bild på ett gruppkort.
Jag tar bilden. lol.

Jag vann center
Bror vann kexchokladen, och Filip vann ploppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0