24 juni 2011

Godmorgon fina ni♥

Vaknade runt nio idag av att jag va grymt törstig. Så jag drog mig upp redan då, och drack vattten. Sen käka jag frukost och drog igång en Harry potter film (fenixorden). Ska ju på bio ikväll och se sista Harry potter filmen tillsammans med Adrian och Tomas :)

Igår då alltså, jag fixade mig och grejer hemma, och drog till Storvreta och hängde hemma hos, som sagt, Mallans kompis Jonte. Vi satt och tog det lugnt/snackade och lite sånt.... ;) Sen drog vi in till stan, försökte lite saker, som inte funka dock. Men ändå... Och sen typ dog hela kvällen? :( Mallan va full, Janina va hungrig och deppig, så vi drog till Max så dom kunde käka. Sen drog jag hem för att jag va hungrig och sjukt trött.

Somnade framför buffy med godispåsen, och datorn i sängen. hahaha så drägg. :)




Vet inte huuuur många gånger vi försökte få en bild. Haha!


Slutet av kvällen. lol
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0