11 juli 2011 - Min syster ♥ hehehe (långt inlägg, måste inte läsas)

Om jag skulle ta en kula för någon så är det för min syster.
Min bästa, roligaste, underbaraste, konstigaste,finaste, knäppaste, enda storasyster. Det är henne jag alltid har sett upp till. Och det är hon som kan få mig att le när jag hatar hela jävla världen. Utan dig skulle allt falla isär, skulle inte klara av att leva. Jag vet att jag förändrats, men det blir bättre. Jag jobbar på det. Du är fortfarande en av dom viktigaste i mitt liv. Åren som jag var sjuk och inte värd nått. När hela jag förändrades och stötte bort alla och va allmänt fittig, så stog du och familjen ut? Du och jag har alltid funnits där för varandra, från min första dag på jorden till nu. Du förtjänar världen, helt seriöst fan. Jag säger det sällan men syster, jag älskar dig. Tänk om du inte hade vart min storasyster, vem och vad fan vore jag idag? :s
Du har hjälpt mig att bli stor och lärt mig att inte ta emot skiten alla snackar om. Du har hjälpt mig att bli den jag är helt enkelt. Trots att du gått igenom saker själv i ditt liv, har du ändå stått där och varit stark. Jag ska alltid stå vid din sida, jag ska aldrig någonsin lämna dig.

Med den här texten ville jag egentligen bara tala om för dig att jag skulle ge dig hela världen om jag kunde. För du förtjänar den. Tack för att du alltid finns där. Tack för att du alltid är så jävla bra. Tack för att du finns här för Steffe, Kim, Sonny, och mig :)

Du är min ängel, Då, nu, föralltid♥

 

"Utan dig är jag inget, du är den som får mig känna vinden,
skulle inte klara mig utan dig, mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig.
Du ger mig luuft, du får mig andas,
du är den som får mig på jorden stanna!" 



Lyssna på låten, och ta till dig av texten!



Anywhere you are, I am near.
Anywhere you go, I'll be there ♥ :) 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint

2011-07-11 @ 22:52:51
URL: http://babybooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0