3 september 2011 - fuck this jävla shit.

Har tänkt en hel del nu när jag legat hemma hela dagen. Har tänkt på allt mellan himmel och jord. Det finns mycket jag är trött på just nu. Livet i sig helt enkelt. Skulle inte bry mig om.. ja. Det händer ingenting, det står typ helt still i mitt liv. Jag gör ungefär jämt samma sak. Och det värsta är att jag inte ens kan göra något åt det?.. jag vill ha något mer. Jag är ung. Visstvisst. Men jag har drömmar redan nu. Drömmar jag skulle kunna försöka uppfylla bara jag fick chansen? Jag vill bo ett tag i Stockholm, gå 2 utbildningskurser, jag vill spara pengar och åka utomlands och jobba när jag fyllt 17 med en kompis. Jagvilljagvilljagvill. Jag vill ha kärlek, helt ärligt. Jag vill ha en pojkvän. Men jag är rädd för att lita på folk, vilket gör att jag skiter i det. Och jag vill göra spontana saker, jag vill ha helger fylllda med galenskaper. Jag är trött på mina vänner. Missförstå mig inte nu, för jag älskar dom. Det gör jag. Men jag är trött på dom, för dom vill aldrig göra lika saker som jag. Dom vill antingen umgås på örbyhus, vilket jag verkligen hatar för det är helt värdelöst. Eller så vill dom göra något annat som verkligen inte intresserar mig överhuvudtaget. Jag vill annat. Vi har olika intressen. Dessutom är jag trött på människor som runt omkring mig, som ska anses som kompisar, påpekar vikt, och mat, när dom vet att jag har problem med skiten. Jag har inget jävla val, vad är det dom inte fattar? jag väljer ingenting själv, så jag kan inte påpeka hur min kropp är/kommer se ut. Så håll bara käften och sluta påpeka saker, för det triggar mig bara mer, vilket jag försöker, och verkligen kämpar för att bli fri!1 äckelcpn, dö. Människor är falska. 

 Aja, dessutom. det är oftast jämt jag som måste behöva höra av mig för att få kontakt med mina nuvarande kompisar.  Jag orkar inte, så jag säger upp all kontakt med alla, vill ni ha mig kvar i erat liv, får ni börja höra av er. Ni får börja skriva till mig först, ni får ringa upp mig om du vill prata. Ni får ta steget.


fuck this. orkar inte.... :(



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att du kommer lämna örbyhus o trots att ja kommer sakna dej MASSOR så vill jag att du drar.. Du passar inte in här,du e storstadsflicka!! Men man kan ju träffas ändå.. Love you sis...

2011-09-17 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0