Call me your favorite, call me the worst.

Hejj
dålig uppdatering,jag vet, Förlåt.

Ingen vet om min blogg, vilket är lite bra :)
För jag gillar att bara skriva av mig.


just nu sitter jag inne hos Jajjah, jag är hundvakt.
hon är i uppsala och träffar jimmy, tror jag.

Men ja, hon kommer snart hem, hoppas jag ;)

I veckan har det inte hänt ett dugg.
Och på måndag börjar jag i åttan, vilket kommer bli grymt jobbigt..
'


HAHA, just det, jag älskar amir (gaybloggen) och blondaa, så jävla klockrena.



Nej nu ska jag göra något, antar jag.
får väll se.



Jag och sötbananen Leker tuffa och har gjort oss som luffare en natt/morgon när vi va jätte trötta och hade dygnat ;p
Mohaha. ♥
(www.jajjahs.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0