Fredagkväll.

Hejsan.
sitter här på kökssoffan och bara tar det lugnt.
Pappa är borta till klockan tio ikväll, Så jag är "barnvakt" åt min lillebror, kan man säga.
Han är borta nu, har ingen aning om vart han är.


Blir antagligen Pizzerian idag, för jag vet inte vad jag ska laga för mat annars.


Kvällens planer....

Skriva ner Låttexter
Ut och gå eller cykla
Göra om min myspace presentation och påbörja att göra om min blogg.
Duscha Och använda silvershampo.
           Och använda yes i ansiktet.
Beställa och hämta mat.
            Och gå ner till ica
 Idol - FÅR INTE MISSA!

Beställa några saker från internet.




Ja, Jag har hela natten på mig.
Jag hinner alltid ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0