12 APRIL 2010 - It's never too late to start


i skolan va det typ poliser/ambulans sjukvårdare/brandmän, vi fick prata om olyckor och mopeder.
Tända eld på en docka och lära oss hur man ska släcka om det brinner på en människa.

Roligare än en vanlig skoldag iallafall.

Sen gick jag och Paau hem till mig, vi fixade några ställen vi ringde till och frågade om Praoplats.
Ikke sa nikke!, nästan inga tog emot (sug av mig, idioter :) ).

Sen när vi nästan hade lust att ge upp, ringde vi en frisör, mitt i stan.
och där fick vi prao!

SÅ VECKA 16 KOMMER JAG VARA I STOCKHOLM EN HEL VECKA!
fyfan vad underbart!



Sen gick vi och käkade pizza, Och pratade.
och sen mötte vi upp Carro, blev små barn igen och klättrade i träd och gick omkring.


Paau på billlld!                           

                    















Pau på biiild!
                             
                                                                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: paou.

Hahaha, ja småbarn blev vi ju alltid<3 ;).

<333.

2010-04-13 @ 18:15:58
URL: http://justanotherbloogger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0