17-18 april 2010 - Jävla banan asså ;)


dålig uppdate, men jag känner att jag skriver när det händer något som är värt att skriva om.

har jag varit med min lilla banan, hon kom hit igår och kommer vara här ett tag.
Först imorse gjorde vi ingenting, senare mot kvällen skulle vi till ica, så vi tog pappas moped, helt jävla rutten.
Den är typ trasig så när man gasar fullt, då lägger den av, Så egentligen skulle det gått snabbare att cykla till ica.
men som Bananen sa "men det är jobbigare att cykla" ;) Trots att det är kul att cykla, oftast

Men senare efter att vi handlat, då hade vi någon slags myskväll hon egentligen skulle haft med sin mamma, men jag fick vara med.

Vi åt ost,kex och drack cola, Och kollade på tv :)

Sen  senare gick vi in till mig, och nu ska hon "kinesa" här som hon säger :s
Vi ska kolla på film snart och äta chips, jävla fetton är vi, men jag ska ut och gå massa nu i veckan, så pilutta er.

Snodde tre bilder av Jajjah banan (a)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0