7 april 2010 - without yoooou





Humör just nu:
Jag borde vara helt död, eftersom jag dygnat. Men jag är lite.. pigg och glad :)
Kläder just nu: Mjukisbyxor,linne och myströja
Musik just nu: Hinder - Without you
Dagens längtan: Tills jag sover gott
Dagens frisyr: Uppsatt i en boll på huvudet/sovfrissa
Dagens borde: Ut och gå/städa
Dagens  fundering: för många....


Vad vill du jobba som? : Fotograf/make-up artist/bartender eller på något ungdomshem
Chips eller godis? : chiips
Skriver du dagbok? : försöker skriva i en riktig dagbok, men annars..typ bloggen?
Är det nåt du absolut inte äter? : Blodpudding.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? : Två piercingar i läppen, och en i tungan.Tatuering kommer snart antagligen
Är du rädd för blod? : nej.
Röker du? : noway
Använder du knark? : noway
Kaffe eller te? : Te för fan, fast Jajjahs kaffe är asgott.
Hur många kuddar sover du med? : En skitstor, 1 lite platt/hård, och 2 normala fluffiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0