18 December 2010 - Ingen bild pga inget internet

alltså.. jag orkar inte!
nu funkar inte trådlösa internet, vilket betyder att jag vid tillfället sitter vid pappas dator.
Den är så otroligt seg, och har inga bilder överhuvudtaget.



Vilket som.
idag
vet jag inte vad som hände, jag vaknade vid 12 med Em (hon sov här), trots att jag skulle upp 09.00 för att åka till stan, men det hade hänt någon olycka, vilket gjorde att vi sket i stan, men iallafall..
Sen kom vi till frukosten, jag blev på ett sånt dåligt humör att jag sket i att äta, och gick och la mig och sov till klockan 15.00, och sen låg jag i soffan och segade, och sen efter maten somnade jag IGEN.
väldans_trött_chey.

Nu har jag varit ute och gått, väntar på Em nu.
ikväll blir det tv-tittande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0