31 December 2010 - Året som gått och varit

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
- hmm.. Näe.. eller gjorde jag?, jag minns inte :$

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- jaa, gick ner 20 kilo, yeyeyeye

3. Dog någon som stod dig nära?
- inte direkt nära. Mer bekant/barndomsvän.

4. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
 - kärlek och mys, träning och dans, glädje och vänner.

  

5. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

- jag minns inte.
Man har ju sina små stunder. Tiden jag spenderade i Stockholm, det får mig alltid glad.
Och festen jag gick på med Malin.



6. Vilket var ditt största misstag?
- att jag inte gick på någon konsert/festival

7. Vad spenderade du mest pengar på?
- kläder, tågbiljetter tror jag.

 

8. Vad gjorde dig riktigt glad?
- Dom stunderna man gör något helt spontant som får en att vilja skrika för att man tycker det är helt stört kul.
Och underbara människor såklart ♥ 

 

9. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
- Travie mcCoy(?) - i wanna be a billionaire?

10. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?

- kopierar Jesse's svar rakt av:
right now, at this exact moment, you’re the happiest and the saddest you’ve ever been in your whole life, för att citera ur the history of love. jag har mått bättre och jag har mått sämre.

11. Vilket program har varit det bästa på tv?

- True blood, The vampire diaries, Desperate housewives...
men sen följer jag ju ungefär 25+ till.

12. Vilken var den bästa boken du läst under år
et?
 - Ärligt? Twilight-saga serien. Helt awsome!

13. Vilken var årets bästa film?
 - Eclipse och.. the Last song.

 

14. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
- har väl inte träffat några nya personer direkt, men det är väll dom jag brukar umgås med.

15. Hur skulle du beskriva din klädstil?

- Mjukisbyxor, stora tjocktröjor, linnen, Skjortor, converse, kavajer.
lite.. vanligt/udda 

16. Vilken kändis var du mest sugen på?
-
Ungefär.. 12? svårt att nämna bara en

17. Vem saknade du?
- hade velat se Edd, David, Frida, Magge, Kärran, Eme, Angelica, Mer än vad jag gjorde. 

18. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här/ har du några nyårslöften?
- jag ska försöka göra 2011 till ett grymt år.
träning, och ska försöka börja dansa och gå ner till min lilla vikt jag vill väga.
ska försöka uppnå och göra mer på sommaren, så som Festivaler, Roadtrips med vänner, musik, Stockholm, grillning. London resa, Sen har jag börjat fundera på Danmark med vänner också. Så jag får se.



yehyeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0