10 December 2010 - nattfunderingar

VARFÖR MAN VILL GÅ NER I VIKT:
man mår bättre själv, sund och hälsosam.
Man kan springa utan att dö efter 4 km.
man kan köpa fler kläder och skor som passar hur perfekt som helst.
man kan gå i bikini och vara stolt.
man kan bli buren här och vart.

Jag SKA börja på gym, så är det bara.
Ju mer jag ser kändisar/modeller, som tränar eller enbart gör fashionshower, desto mer blir jag motiverad.
Och om jag sätter upp ett mål, som jag ska fixa innan skolavslutningen, så kan jag har en perfekt sommar.

Bara jag tänker "herregud, nu jävlar SKA du klara det här", och ger mig fan på att göra det också, Så kan jag. det vet jag.





vem kan tacka nej till att se ut såhär? :S
Vältränad och sund!


Kommentarer
Postat av: K

det läskiga är bara att det inte är så långt mellan att vara normalt smal, vältränad och sund och att bli sjuk (som i anorexi eller liknande).

det är så lätt att fastna i det och vilja gå ner ytterligare några kilon, bara några till, hela tiden.

var försiktig, är mitt råd (:

2010-12-10 @ 21:37:32
URL: http://melllansyster.webblogg.se/
Postat av: Sara

Men pupp-ina!

Du är fin som du är och du behöver inte hålla på och gå ner en massa i vikt! Haka inte upp dej så mycket! <3

2010-12-12 @ 13:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0