18-19 Februari 2010 - Natttttt




Är hundvakt åt lilla Doran :)
Hann inte ta någon bild på henne med riktiga kameran, får ta en imorgon.



Haft sjukt ont i magen hela kvällen ungefär.
Så efter Doris sista nattpromenad gick jag in och dúschade, sen gjorde jag te och kollade på film.

och imorgon har jag prov... fyfan.



Hinner inte uppdatera så mycket, eftersom jag har massa annat att tänka på dom här senaste dagarna. Prov lite här och var, som jag känner att jag måste klara, trots det.. pluggar jag inte..
SHAME ON ME!

Men nu, på dagen...
Då kan ni ge er på att det blir uppdateringar.


puss på er.

Kommentarer
Postat av: sassa

Tack för att du tog hand om doris. bilden blev jättefin.

2010-02-20 @ 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0