27 Februari 2010 - Hos mamma


Jag sitter uppe i Ljusdal hos mamma min.
Kom hit igår. Skulle tagit tåget, men som vanligt kan man inte lita på tågena, så jag fick åka en jävla buss,
JAG HATAR ATT ÅKA BUSS!
Men iallafall, jag kom hit runt 22.30 igår kväll.

Kollade på tv, och drack lite te. :)
Sen gick jag och la mig, men jag somnade inte förrän 04.30 imorse.

Och idag, Då köpte vi tårta och sånt, jag va och köpte naglar, pärlor och nagellack och lite sånt,
 Sen åkte vi hem och
 "firade" vi mig, Eftersom jag fyller år nästa vecka, men då vill jag vara hos pappa, eftersom jag firade med min mamma förra året.

Och nu funderar jag på att gå ut och leka i snön, Haha det är ju så kul..

Men jag skriver senare, visar bilder på det jag handlade, och lite mer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0