6 Februari 2010

det är lite knas här och var just nu, Därför är jag dålig på att uppdatera.


Igår va jag med jajjah, vi drog till pärlan runt 23.00, Hon drack en kanna öl, och jag drack cola.
Sen drog vi vidare hem mot ankan och va med Ankan,Waern,Göran och Erik.
vi sjöng och bombade musik, hoho

Sen hände en massa knas, så vi drog hem runt 03.20 och eller något..
Sen kom en person hem till henne, och det knasade sig lite till.
Så jag satt i hennes kök på golvet, haha.. och väntade i ungefär 2 timmar.
jag somnade där 2 gånger lite snabbt.


Sen tröttnade jag och gick hem och somnade AS snabbt.

Vaknade idag runt 13.00, För då kom Jajjah och väckte mig.
Vi satt och pratade lite, sen gick vi till ica och sånt.


Sen senare drog hon mot Uppsala och hämtade lite saker.
Då drog jag till pulkabacken med familjen + pappas kompisar.
sjukt kul. pulka i mitt hjärta fan
:D


JUST DET, G och W kom och knackade på här idag, fan va chockad jag blev. HAHA.

Ska kanske dra dit senare, får se.
kommer bilder senare.


PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0