14 Februari 2010 - Helg update

♥HELG UPPDATE!


MIN FREDAG SÅG UT SÅHÄR:
Först skolan, möggeldag.
Sen efter skolan drog Jag,Em och mallan hem till mallan. vi plockade och fixade lite.Sen gick em och jag hem.

Jag fixade mig, duschade,sminkade mig osv.
Sen efter 1 timme gick jag hem till Em, Där va mallan.
Vi mötte två personer och drog iväg till... ett hemligt ställe :p
Sen drog vi hem till Em igen och lyssnade på musik och lite mer :D

Sen drog vi ner till nattbandyn, vi gick runt,runt,runt
Sen träffade vi Josef,Julia,Jennifer,Paou, Och Biw. Dom va helt.. ja.. förutom paou :p
Sen senare runt 23.00, gick jag, Em och Mallan och satte vi oss vid en busskur och snackade lite. sen drog vi mot pärlan, snackade lite mer erik och sånt. Sen drog vi hem åt macka, kollade på film och somnade as fort.

MIN LÖRDAG:
vaknade runt 11, SJUKT TIDIGT. Va hungrig som fan.
Sen kollade vi på film. Gick till ica och handlade lite.
sen senare mot kvällen kom Teddy, vi kollade på "Friday 13th" eller nått, och efter den drog jag hem, träffade syster och bror, och massa andra. Och sen gick jag och la mig, somnade galet snabbt då med.


MIN SÖNDAG:
vaknade runt 1 :D
Kollade på film, Sen kom Em, hon käkade här, jag fick 200:- av pappa som en liten "present" :)
 sen gick Em och jag till kvarnan och åkte pulka, HAHA.
det är ju galet kul...Sen gick vi hem hit igen och typ.. gjorde smaklekar med kryddor och skit.

omoget <3


helgen kunde ha varit bättre, Men ja :)








haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0