THINGS YOU DIDN'T KNOW!



1. är blond egentligen
Men det färgades bort vid 12-års ålder.

2.  Jag har legat på akuten i Stockholm.
den 18 April 2009.

3.  Jag älskar homosexuella.
Dom är så himla söta, framförallt killarna

4. Jag vill bli Frisör/fotograf/make-up artist eller Ambulans sjukvårdare.
det låter grymt kul, alltihop.

5. Har nästan ingen kontakt med närmsta vännerna.
Utan det händer ibland att vi skriver hej och sånt.
Men trots det kallar jag dom mina närmsta.

6.  Jag gillar att ta hand om fulla kompisar.
Dom är ju sjukt roliga när dom är fulla, och sen att få leda dom hem, haha!

7. Jag har nästan bara äldre vänner
Jag har 3, i min egen ålder, tyvärr.
Önskar jag hade fler, men alla är så omogna...

8. Jag säger nästan alltid ärligt vad jag tycker och tänker.
men det kan hända ibland att det sägs fel.
"säger först, tänker sen"
ungefär... Oftast iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0