19 januari 2010 - Hemma igen.

Hejsan.
Nu är jag hemma igen, hos pappa.
Kom hem för ungefär 2 timmar sedan.

Håller på att ladda ner musik just nu, på en laglig sida :)


Oh, Min kamera sladd är borta också.
Så det fick bli cambilder där nere, haha.


Tänkte berätta lite om vad jag gjorde uppe hos mamma.

Dag 1:
Kom dit, sa hej och så.
Sen va det nästan sovdags.


Dag 2:
Dollarstore, sjukt kul.
handlade lite grann.

Dag 3:
Sov, Va ute och lekte i snön. (a)
Då visades min barnsliga sida. haha
.

Dag 4:
Sov och va hemma hela dagen bara.

Dag 5:
Gammelmormor kom.
Henne är det oftast rolig att prata med för hon blir putt för ingenting.
hon skriker rätt ut om man nämner sex och sånt. HAHA.
Och hon vill ha svarta naglar och sånt, Idag fick jag måla högra handen svart. Och dom vänstra Röda.
hon är rolig hon.

Sen åkte vi hem.
                   
Det här fick jag med mig hemifrån Mamma.     Och det här fick jag med mig från när vi handlade på DS.


Imorgon är det skola, Då blir det roligare.
Jag borde egentligen sova nu, så jag ska bara få skiten att ladda klart, sen blir det en film, och sen ska jag sova.



Just det, Mamma, jag älskar dig :) <3




PUSS OCH GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0