27 juni 2010 - Can we pretend that airplanes In the night sky, Are like shooting stars, I could really use a wish right now

Jag heter sabina, men dom flesta kallar mig ina, som ett smeknamn.
jag brukar nästan jämt dagdrömma, så det betyder att jag har väldigt,väldigt många drömmar.
Vissa borde jag uppfylla,tycker jag, och andra är mer skeptiska över det hela.

jag gillar att skriva, lyssna på musik, och ska snart lära mig sy och börja sy upp saker jag skissat.
och jag gillar vampyrer, trots att folk säger att dom inte finns. Själv vet jag inte vad jag tror, men jag vet att jag inte tror att dom finns nu i dagsläget, men vampyrgrejjen borde komma från någonstans.

Mina favorit tv-program är Desperate housewives,Vampire diaries,True blood.

Och The hills, där kommer det hela alltihop.

i det tv programmet finns allt jag vill vara.
Min allra största dröm är att bli riktigt 'Audrina smal' , och sen flytta till New york.
Börja dejta, gå på bio och sånt.
handla sjukt snygga kläder, och träffa en massa människor. Och en underbar vän som skulle bli min bästa.
en solig dag med Ljusbrunt hår med  bruna stora solglasögon, bara spontant bestämma en fika med min bästa vän.
Att ha en lägenhet där man ser ut över jätte många gator.
En balkong där jag kan sitta och titta på när folk springer runt och handlar, eller går fram och tillbaka på klubbar, En balkong där jag helt enkelt kan sitta och jämnföra dag och natt.

Men här sitter jag i det här jävla Sverige, och vad gör jag? - inte ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0