6-7 Mars 2010 - N a t t t t t :)


Förlåt för en jätte dålig uppdatering. Jag har inte orkat.
Först vaknade jag upp hemma hos syster, sen firade vi bror och sånt.
sen har jag varit med Em ett tag idag.

hon ligger bredvid nu, vi kom nyss in efter att ha varit ute och gått omkring.


Vettefan vad som kommer hända imorgon, antagligen ingenting.
Fira pappas bror. nice.
Och antagligen fixa naglar.

Pallar inte skriva mer, är galet trött.
Ska sova nu.. :p

Just det, Em och jag funderar på att spela in en video eller liknande där vi gör nått cp.
- just for fun :p




Ignonera mitt fuckface. Em gjorde en min, så jag gjorde med en :p
OCH helt konstig posetion(?) och ja..... :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0