15 maj 2010 - Upprepa



Har inte haft tillgång till dator när jag va hemma hos mamma.
Ska berätta lite kort vad vi gjorde.

Torsdag:
Åkte runt 12.00 på morgonen till gävle.
Bytte tåg där till Ljusdal.
På kvällen träffade jag några från min gamla skola och vi kollade på film.
Va väll.. kul.
Sen sov Johanna kvar.

Fredagen:
Johanna och jag bakade.
Sen åkte hon hem.
och senare på kvällen kollade jag på film med mamma och R.

Lördagen:
Vaknade, gjorde mig i ordning.
Fikade, handlade.
Sen åkte jag hem till pappa igen.


Glömde kameran hemma, men jag ska försöka få tag i några bilder som Sara tog.

Kommentarer
Postat av: Sara Halvarsson

Vadå "va väll...kul"

Dum du är! De va ju jätte skoj :O

Din pupp-hög!!

2010-05-17 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0