31 maj 2010 - Ten things



1. Äter oftast aldrig frukost på morgonen

2. Älskar att skriva dikter och sånt, men orkar aldrig

3. Har för mycket saker i huvudet, och vet oftast inte vart/vem jag ska prata med om jag vill få något ur mig.

4. Hatar mitt utseende och allt som har med det att göra, HAHA...

5. Gillar att bada, men inte inför massa folk

6. Kan väldigt MÅNGA fula ord när jag blir irriterad (tex om jag lägger en grej på ett ställe och den ramlar ner igen, och fortsätter så tills jag får spel och kastar skiten långt åt helvete)

7. Jag vill/älskar att få godkänt på prov/ och att sköta mig i skolan.
Och jag käftar inte/bråkar inte med lärare ofta alls.
endast oftast bara dom dagar det hänt något, vilket inte är ofta. 

8.  Jag älskar söta barn och bebisar :)

9. Framtiden och allt sånt där skrämmer mig galet mycket, och jag vill helst undvika att tänka på den

10. Serier och filmer kan få mig att bryta ihop om det är lite sorligt.
Kan må dåligt och gå och tänka på det/den i flera dagar efter :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0