2 november 2010 - BARA TEXT!



Jag och Janina vaknade upp i Norrtälje runt 11 tiden.
Vi åt en mysig frukost med Sandra, och småpratade lite bara, Sen runt 13.00 tiden gick vi iväg för att fira Nattis födelsedag, Och efter det gick vi ner på stan för att leta en outfit åt Janina, blev även så att jag fick med mig en halsduk hem. Sen gick vi hem igen, och jag färgade Janinas hår, och hon såg därefter ut som en liten pumpa i håret, Så hon kallade sig själv "pompa" hela kvällen. Sen gjorde vi oss i ordning, dusch, smink, hår.. osv.
Sen skyndade vi oss iväg till bussen mot Uppsala, Och där träffade vi Emmpi och Elin, så vi småpratade lite.
Sen åkte jag och Janina direkt hem till mig och lämnade/hämtade saker, Sen vidare med tåget in till Stan igen som gick runt tolvtiden... Där gick vi omkring lite. Vi gick mot Etage (krog) för att möta upp Janinas kompis, vilket va kul. Och sen efter ett tag träffade vi Sabbe, vilken glad människa asså. Så vi blev kvar där ute i en timme kanske?, Sen blev det knas som vanligt, så vi skyndade oss iväg, satte oss vid någon liten bänk och bara satt.
Sen gick vi mot stationen och fick reda på att vi missat sista tåget, så vi ringde Mr.P, så han skjutsade hem oss. Som tur va.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0