22 November 2010 - Sanningar

1. Jag är lite för ärlig ibland.
kan glömma bort att jag tänker på saker, och säger dom istället högt.

2. Jag älskar piano, och jag vill börja spela.
och ibland när jag hör någon spela, då blir jag helt "koncentrerad"

3. jag äter/dricker inget onyttigt, eller ja...

Chips, pizza, kött, friterat, pasta, ris, bröd, godis, bakelser,läsk,saft, osv... ALDRIG  
jag vet inte vad jag ska säga. men jag är livrädd att gå upp i vikt, och får ibland ganska lätt ångest och mår helt kasst över det jag äter, trots att jag hoppar över allt onyttigt och sånt.

4. Jag har nästan ingen jag litar HELT 100% på.


 5. Jag är rädd för clowner, insekter och små utrymmen.

6. Jag älskar att svara på frågor
Och ställa frågor, därför jag frågar folk saker ganska ofta. Haha!
 
7. Blyg till en början.
Jag är blyg tills den nya människan jag träffar börjar prata och va social på riktigt, Och om det blir en sån där pinsam tystnad, då börjar jag le som en idiot, h0h0. Men sen blir jag nästan FÖR social, och jag pratar riktigt snabbti ibland.
 
8. jag har mycket jag vill jobba som.
Frisör/makeup, radiopratare, ambulansskötare,fotograf. Men jag skulle också vilja ha ett jobb bredvid mitt riktiga jobb, som en som jobbar med att prata med ungdomar/eller något som bara vill prata av sig i telefonen. Typ som bup grej 

9. Jag MÅSTE städa eller plocka upp varje dag.
finns det inget att plocka upp eller torka av, då tänker jag på det hela tiden.

 
10. Filmer är något jag älskar!
skulle kunna titta på film hela tiden, så jävla bra.  



Skriv ner 10 sanningar om er.
i era bloggar eller som kommentar här, spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0